29.01.2010

Gave og interiør messen på Lillestrøm :O)

Her er vi på vei inn til PB home/Holtan interiør. Her var det som vanlig veldig mye fint :o)
Og den nye standen var innspirerende og lekker :o)
Gled dere til vår nyhetene.

I år blir det mye fin. Var innom Ludvig og co. Der fikk vi med oss mye små kost :o) Ting som gir det lille ekstra til det gamel og kjære vi har fra før :o).

Har handlet klær også fra CREAM. Der traff vi en herlig Jente/dame som innspirerte oss i senk :o)

I mars skal jeg få være med 3 snille damer på uttak av Tina Wostrup klær. Dette gleder jeg meg veldig til. TUSEN TAKK :o)

Ny smykker er på vei. Og til uken har jeg 30 % på alle bluser. Setter inn bilde på mandag.


1 kommentar:

  1. Hei,Lisa.heldige deg som har vært på messen.Kan tenke meg det var mange fristelser.God helg til deg.Klem

    SvarSlett