14.08.2010

Engelsvikdagen i dag :O)

I dag er det den store ENGELSVIKENDAGEN :O) fra 12.00 til 16.00 :O)
Gled dere, her blir det mye liv og røre :O)
Musikalske toner fra senen, ro-konkurranse, aktiviteter for barna og salg av mat og drikke.
Det kommer også kremere fra nær og fjern .O)
Dessverre kan jeg ikke stille i år :( men kommer sterkere tilbake neste år :)
Ønsker Engelsviken nærmiljø (og jentene) all den lykke dere måtte trenge :O)
Jeg blir å treffe i butikken DET LILLE EKSTRA. Har åpent fra 10.00 til 16.00.
I dag har jeg 50 % på alt sommer tøyet.
Og 50 % på endel andre sommer produkter :O)
VELKOMMEN TIL DET LILLE EKSTRA.
Kaffen er alltid klar


1 kommentar:

  1. Hei Lisa!
    Der skulle jeg nok ha vøri, men man kan jo ikke få med seg alt. Har jobbet masse i sommer så nå skal det bli deilig med en Danmarkstur. Du skal vel på messa så da treffer jeg deg kanskje der?? Klem fra meg:))

    SvarSlett