28.10.2010

Oscarsgate 54

I går var vi på boklansering i Oscarsgate 54.
Kjempe fin butikk og koselig cafe.
Boken SJARMERENDE JUL ble vist frem av ELLEN DYROP

Her er et bilde til av cafeen. "Sjarmerende jul" Ellen, Reidin (på låven) med ryggen til og Mia i koselig samtale :O)
Det var veldig koselig å være på boklansering i Oscarsgate 54.
Håper det blir like koselig hos meg MANDAG 8 NOVEMBER kl 19.00
Har du lyst til å komme ?
Ring meg på 908 45 207.
Nå er det kaos i butikken. Snekker ute, snekker inne :O)
Det blir kjempe fint :O)
Nye varer i esker og nye varer i butikken .
Ønsker alle en herlig dag :O)
Kaffen er alltid klar .O)
Cos Lisa



2 kommentarer:

  1. Herlig. Fint at dere koste dere, synd det ikke gikk for meg. Lykke til med snekkeren. Sees.
    Klem Kristin

    SvarSlett
  2. Så koselig ut det, blir sikkert like koselig hos deg, bare du blir ferdig. Det hjelper nå og det ser veldig fint ut. Jeg kommer jeg, gleder meg.Lykke til videre. Klemmer

    SvarSlett