24.05.2011

Boklansering av boken SJARMERENDE UTEROM



Hei alle sammen :O)


Lørdag 4 juni kl 13.oo kommer Ellen Dyrop til HAVIKEN GÅRD/ Det lille ekstra for å snakke om boken sin

SJARMERENDE UTEROM.


Håper det passer for deg/dere.

Pakk gjerne en nistekurv, ta med et pledd å kos dere med noe godt mens Ellen snakker om boken sin.


Du har sikkert sett omslaget av boken flere ganger i interiørbladene. Den er veldig poulær.

Hun har med seg boken for salg og signerer den gjerne :O)


sommer salget fortestter denne uken .O)

20 - 50 % på Klær, vesler, potter såper og mye mere.


Ønsker dere alle en super duper uke .O)

Cos Lisa



3 kommentarer:

  1. Takk for invitasjonen,Lisa.Jeg kan dessverre ikke den dagen.Har langfri og skal reise bort.Håper vi sees etterhvert.Klem

    SvarSlett
  2. Hei hei:)

    Klart jeg husker deg:) Tusen takk for kommentar og invitasjon:):)
    Jeg har jo enda ikke fått vært ute i butikken din å tittet... vi var på vei dit for en stund siden når vi var på trilletur, men fant ikke helt fram...

    Vet ikke helt om jeg får kommet neste helg, mulig vi reiser på hytta siden d er langfri, men jeg skal prøve:)

    Klem Lise

    SvarSlett
  3. Hei Lisa.
    Dette er et meget flott tiltak. Jeg skulle gjerne ha overvært denne tilstelningen, men dessverre er jeg opptatt med BMX.
    Mvh Linda N

    SvarSlett