31.03.2011

Noen av vårens nyheter :O)

Denne søte kjolen kommer fra TINA WODSTRUP. Når den er "brukt opp" til fine fester. Kan du sprite den opp med olajakke. Eller som jeg ofte bruker skinnjakke og høye støvletter .O) Denne tunika/kjolen er kjempe deilig. Jeg har den i bare hvit/cream og lys rosa :O) Har singletten, men ikke leggingsen. Fra TINA WODSTRUP. Denne kjolen er kjempe fin. den finnes i hvit og i lys rosa. Longsen har jeg også, super deilig :O)
Disse buksene er drit deilig å gå i :O) Fra TINA WODSTRUP.


Buksene er kjempe fine til denne kjolen. Dette snittet er kjeme fint på alle :O)

Olajakka kan også sprite opp denne kjolen, om vi ikke vil være så søte .O)


Denne kjolen er fra CREAM. Veldig søt, men her ville jeg har brukt olajakka igjen .O)


Denne kjolen er også fra CREAM. Denne ser jeg for meg med skinnjakke og boots til. Og kanskje en coboy hatt :O)


Håper alle får en strålende helg :O)


UKENS TILBUD 10 pk roser 89.-


Cos Lisa

3 kommentarer:

  1. Hei :-)
    Her var det mye fint. Vi ses ;-)
    Mvh Linda N

    SvarSlett
  2. Hei igjen gleder meg til å komme å prøve, mye fint gett. Klem Sara B

    SvarSlett
  3. Jeg likte så godt den brune tightsen med blonder nederst;)
    Hva er prisen på denne?
    Og har du flere farger?

    Line

    SvarSlett